Ter­ve­tu­loa Luo­ta mun vah­vuuk­siin! -juh­laan Ii­rik­seen 20.11.2013

HUOM! Menopalstoilla olleesta ilmoituksesta huolimatta tänään 20.11. järjestettävä koko perheen Lapsen oikeuksien päivän juhla Iiriksessä on valitettavasti täynnä, eikä sinne mahdu uusia juhlijoita! Pahoittelemme tilannetta.

Lisätietoja: Lastensuojelun Keskusliiton tiedottaja Hanna-Mari Savolainen puh. 044 329 0029

Seuraa verkkolähetystä!

Voit seurata suoraa verkkolähetystä tai katsoa sen myöhemmin.

20.11.2013 klo 17.30-19.30
Juhlapaikan ovet avautuvat klo 17

Juhlapaikka

Näkövammaisten Keskusliiton Iiris-talo
Marjaniementie 74, Itäkeskus, Helsinki
Juhlapaikka sijaitsee Itäkeskuksen metro- ja bussiaseman lähellä.

Tilat ovat esteettömät ja juhlatilassa myös induktiosilmukka. Juhla tulkataan viittomakielelle.
Juhlan juontaa Galaxi-ohjelmasta tuttu Ella Tarmo

Viihdyttävästä ohjelmasta vastaavat:
  • Perhesirkus
  • LapCi -bändi ja Viittovat veikot yhteistyössä Resonaarin kanssa
  • Itä-Helsingin musiikkiopisto
Lisäksi mahdollisuus kokea ja kokeilla:
Sirkustelu-työpaja koko perheelle Iiriksen liikuntasalissa. Non stop -pajassa pääset kokeilemaan sirkustemppuja yksin ja yhdessä! Pajan ohjaajina toimivat Kulttuurikeskus Pii Poon sirkusohjaajat, ja se soveltuu ihan kaikille. Tule onnistumaan ja innostumaan yhdessä.

Tule kokemaan tarina ”Kuinka hirvi sai sarvet” upouudella tavalla pimeässä huoneessa. Mahdollisuus taktiilitulkkaukseen. Yksi esitys  myös ruotsiksi.

Juhlassa myös kokemuksellinen Lapsen/nuoren näkökulma-näyttely ”Koe näe ja kuule minun maailmani!” sekä Onerva Mäen koulun taideprojekti ”Haavoittunut enkeli”.

Tarjolla Lasten suosikit -buffet-pöytä!

Juhlassa paikalla yleisavustajia sekä mahdollisuus viittomakieliseen tulkkaukseen.

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen juhlaan alkaa 23.10.2013. Sitovat ilmoittautumiset juhlaan 15.11.2013 mennessä.
Mukaan juhlimaan mahtuu 150 ensimmäistä ilmoittautumisjärjestyksessä!

Tervetuloa! Juhlaan osallistujille ilmapallot mukaan!

Juhlajärjestelyissä mukana: Autismi- ja Aspergerliitto ry, Emma & Elias –ohjelma, LSKL, Erityislasten Omaiset ELO ry, FDUV Förbundet De Utvecklingsstördas Väl rf, Helsingin Allergia- ja Astmayhdistys ry, Helsingin Kehitysvammatuki 57 ry, Iholiitto ry, Invalidiliitto ry, Jaatinen, vammaisperheiden monitoimikeskus ry, Kehitysvammaisten Tukiliitto ry, Kehitysvammaliitto ry, Kuuloavain.fi, Kuulovammaisten Lasten Vanhempien Liitto ry, Kuurojen Liitto ry, LapCI ry Sisäkorvaistutelasten valtakunnallinen yhdistys, Lapsiasiavaltuutettu, Lasten ja nuorten kulttuurikeskus Pii Poo, Lastenkulttuurikeskusten verkosto Taikalamppu, Lastenneurologian hoitajat ry, Lastensuojelun Keskusliitto, Leijonaemot ry, Luckan, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Munuais- ja maksaliitto ry, Näkövammaiset lapset ry, Näkövammaisten Keskusliitto ry, Omaishoitajat ja Läheiset -Liitto ry, Opetus- ja kulttuuriministeriö, Pelastakaa Lapset ry, Plan Suomi Säätiö, PTK – poikien ja tyttöjen keskus, Rinnekoti-Säätiö, Norio-keskus, Suomen CP -Liitto ry, Suomen Vanhempainliitto ry, TATU ry, Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL), Suomen Nuorisoyhteistyö - Allianssi ry, Suomen Tourette- ja OCD-yhdistys, Suomen UNICEF ry, Vaikuttava vertaistoiminta -projekti, KVTL, VAMLAS Vammaisten lasten ja nuorten tukisäätiö, Väestöliitt, Celia-kirjasto